Opublikowane przez: www.bilandima.pl niedziela, 8 czerwca 2014

"Bolen toboy" - narobiło trochę zamieszania w sieci. Piosenka szybko wpada w ucho i jak to mówią niektórzy "daje niezły bit". Dzisiaj dla Was mamy tekst piosenki i jego polskie tłumaczenie. Dla tych, którzy jakoś przeoczyli nowość, słuchamy jej tutaj: Ihttps://www.youtube.com/watch?v=JRyH_KGddbI
a tutaj mamy rosyjskie lyrics video tego utworu: https://www.youtube.com/watch?v=9-kCyCASJD8&feature=youtu.be

Болен тобой
Сегодня болен тобой, и завтра болен тобой,
Я убит тобой, и воскрешен тобой вновь.
о с тобой.
Я забыт тоской, я любим тобой.
Но все что будет со мной, связанно толь
к
Ты - яркое солнце, мы, вниз не сорвемся,
И, рядом проснемся, жизнь нам улыбнется.

Нам, больше не надо, только домик у сада.
Миг светлого счастья, мир, будет вращатьс
я Я напишу весну, все краски соберу, Красный и розово-синий, о Боже как ты красива!
Я не искал слова, чтоб удержать тебя.
Мы рождены летать.

Сегодня болен тобой, и завтра болен тобой,
Я убит тобой, и воскрешен тобой вновь.
о с тобой.
Я забыт тоской, я любим тобой.
Но все что будет со мной, связанно толь
к

Сон, розово-белый, в нем мы где то под снегом,
Парим, навстречу друг к другу, и нашему чуду.
снится, мне.
Я верю в чудо, где мы счастливы будем.
Я напи
Снег, на твоих ресницах, блеск, в глазах будет
шу весну, все краски соберу, Красный и розово-синий, о Боже как ты красива!
Я не искал слова, чтоб удержать тебя.
Мы рождены летать.


Choruję z miłości do Ciebie
Dzisiaj choruję z miłości do Ciebie i jutro będę chorować z miłości do Ciebie,
Ty mnie zabiłaś, i przywróciłaś znów do życia. I cała moja przyszłość, związana jest z Tobą. Zniknęły wszystkie moje troski, bo Ty mnie kochasz.
Jesteś jasnym słońcem, razem przetrwamy wszystko, I obudzimy się rano, życie się do nas uśmiechnie. Mgnienie czystego szczęścia, cały świat będzie się kręcił wokół nas/ Niczego nam więcej nie trzeba oprócz domku z ogrodem. Namaluję wiosnę, zbiorę wszystkie kolory, czerwony i różowo-niebieski, o Boże, jaka jesteś piękna! Nie szukałem słów, by cię zatrzymać. Urodziliśmy się by latać
Dzisiaj choruję z miłości do Ciebie, i jutro będę chorować z miłości do Ciebie, Ty mnie zabiłaś, i przywróciłaś znów do życia. I cała moja przyszłość, związana jest z Tobą. zniknęły wszystkie moje troski, bo Ty mnie kochasz.
Różowo-biały sen, a w nim my gdzieś wśród płatków śniegu, Szybujemy, na spotkanie sobie i naszemu cudowi. Śnieg na twoich rzęsach, i blask w twoich oczach będą mi się śniły. Wierzę w cudowną krainę, w której będziemy szczęśliwi Namaluję wiosnę, zbiorę wszystkie kolory, czerwony i różowo-niebieski, o Boże, jaka jesteś piękna! Nie szukałem słów, by cię zatrzymać. Urodziliśmy się by latać.
Dzisiaj choruję z miłości do Ciebie, i jutro będę chorować z miłości do Ciebie, Ty mnie zabiłaś, i przywróciłaś znów do życia. I cała moja przyszłość, związana jest z Tobą. zniknęły wszystkie moje troski, bo Ty mnie kochasz.
Tłumaczenie: MiDuel
Opracowała: Margaret

Skomentuj

- Copyright © Strona Oficjalnego Polskiego Fan Clubu Dimy Bilana - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -